Brave, är inget annat än ren.



Brave grattar sin bror för sin första film =D och han hälsar att han vill vara med i uppföljaren!
Tyvär så var det ju fel färg på den där Bolt, men dom är lika söta!
Ni har väll inte missat den tecknade filmen Bolt som kommer ut i februari eller vad det är? <--- smygreklam.

Brave och jag har tagit det väldigt lugnt idag. Han har varit jätte trött hela dan och jag vet inte riktigt varför, men jag har också varit väldigt trött idag så de har passat mej väldigt bra faktiskt.
Jag tror det kan ha att göra med att vi hade besök till långt in på natten igår av två klasskompisar som var här och pratade och det tyckte Brave var väldigt roligt.
I morgon kommer Erik hem, det ska bli kul att se när Brave upptäcker honom:) Det kommer bli stortjutande här i hallen tror jag!
Under dom här dagarna har det kommit fram ett antal personer och frågat vad Brave är för blandras. En dam frågade om det var en blandning med björnhund, en annan frågade om det var... nu minns jag inte vad det var för ras hon undrade om men den började på H i alla fall.
En annan dam frågade om det var en renrasig schäfer, men sen ändrade hon sig eftersom han var svart med en vit prick på bröstet. Och då kunde det ju inte vara en schäfer enligt henne för svarta schäfrar var ju så ovanliga här uppe i norr!
 Ja, många bud har det varit men det finns bara ett svar.. han är ren om man bortser från tassarna som är kladdiga av all skit han sprungit i.

P.S Ingrid, jag fick in en liten bild också för en gång skull! :P hihi. D.S

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja, är det inte otroligt att dom härmade oss och använde Bolts namn i en film. Ärligt talat så visste vi inte om filmen vid valet av namn utan i alla fall jag tänkte på världsrekordhållaren på hundra meter.

2009-01-29 @ 23:25:57
Postat av: Helena & Enduros Black Jaja

Blandras ?????

Vi svarta snyggingar i B ligan

Ja,faktiskt ha jag fått den frågan med

2009-01-30 @ 16:28:32
URL: http://www.hagstromberga.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0