JA det var länge sen =) men här kommer iaf några bilder

Det var länge sen som bloggen blev uppdaterad och det finns en milijon orsaker till detta, eller man kanske ska kalla det undanflykter =)

Igår var Ingrid här på en bit mat, det var jätte trevligt.
 
Idag har vi iaf varit till brukshundsklubben och tränat. Men det är ju så förbannat mycket snö här så varken spår eller uppletande är direkt någon barnlek att genomföra. Brave får kanske sattsa på att bli fjällräddnings hund om det ska fortsätta så här =)

Det blir en hel bok om jag ska berätta om allt som hänt sen sist, men det kommer några bilder både gamla och nya lite längre ner på sidan.

Jag har ett litet dilemma, vilken brukshundsklubb ska jag gå med i? Visst vi bor i Sundsvall nu men risken är stor att vi kommer hamna i Umeå till hösten. Funderar på om jag ska gå med i samma klubbe där Pappa och Borka är med tills jag vet vart vi kommer slå oss till ro. Men jag får fundera vidare så kommer jag säkert fram till nått vad det lider.




Detta foto är bara några minuter gamalt


Lika så det här .... har han växt sen sist?


Nu får man börja köpa riktiga ben om dom ska räcka mer än 5 min =)


En gång var jag söt =)?


Brave på egen upptäcktsförd i snön



Det gäller å hålla i, han börjar bli stark den rackaren.


3 dm nysnö är inget probelm om man är en enduro hund =)


Brorsorna Brave och Borka sover och leker i Intervaller, här har mat och sovklockan ringt!


Lite Yoda från "Star Wars" eller vad tycker ni ?


Morgon humöret är inte det bästa =)


Matte har också fullt upp =)


Lika som bär ?


plogat ? Ingen sport!

Ja det var allt för den här gången, nu får vi väll se när det blir uppdaterat nästa gång =)

Kommentarer
Postat av: Josefina

Vad fin han har blivit =)Fina bilder i snön också..

Synd att jag inte fick träffa honom när han var här senast!

2009-01-24 @ 22:16:44
URL: http://endurosbolt.wordpress.com/
Postat av: Ingrid

Fina bilder. Han är kanonfin!

2009-01-25 @ 00:23:29
URL: http://www.kennelenduro.se
Postat av: Eva

Vad fin han är! Vackra bilder i snön.

2009-01-25 @ 08:37:40
URL: http://www.kohagslyckanskennel.se
Postat av: Kattis

Åhh, den som ändå hade så mycket snö!! :) Han ser jättefin ut, kul att se bilder!

2009-01-25 @ 16:18:41
URL: http://www.tjornebrant.se/dagar
Postat av: Helena & Enduros Black Jaja

Vilka underbara bilder !

Så mkt snö har jag aldrig sett eller upplevt.

Här är det grönt men såå jäkla skitigt överallt.

Har verkligen saknat er uppdatering ! Det är riktigt stiliga herrar Brave & Borka .

Det där med brukshundkl lät inte lätt,men som kvinna säger jag Följ ditt hjärta .



Ha de gött hoppas nu inte de tar lika lång tid till nästa uppd

2009-01-25 @ 16:47:44
URL: http://www.hagstromberga.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0