Många som har väntat på det här ?????


Ja det var etag sen som det blev nått skrivet här, så det här är ett test för å se om det fortfarande är nån som föjer den här bloggen =)

Ska jag gå igenom allt som hänt sen jag skrev sist så blir det en pocket som de kan skänka bort på statoil. Kollade när jag skrev senast och det var i våras nån gång.

Det har som sagt hänt mycket. Här kommer drive in versionen.
-Jag flyttade hem till värmland i början av juni och sen dess har jag hunnit med kennellägger där jag var säng liggande i ett par dagar innan det slutade på eskilstunas akut och en sjukhusvistelse på 6 dagar. Som tur var så tog pappa hand om Brave så han fick komma ut och göra nått. Kanske ska skriva att sjukhusvistelsen berodde på nått virus och inte på en hundolycka =)
-Jag har gått med i en skyddsgrupp men kommit på att skydd är ganska självförstärkande så det får bli en gnutta mer lydnad innan jag fortsätter med det (det är ju fruktansvärt kul).
-Jag har varit på helgläger med träningsgruppen i Långberget Norra Värmland där vi körde spår, spår och spår.
-Det blev en helg i Falkenberg för att titta på sm.
-Jag har varit och röntgat Brave och enligt veterinären såg det kanon ut.
-Sen så har det blivit en massa egen tränng där i mellan.

Den närmaste veckan så kommer det att bli en hel del tillbaka blickar för att liksom komma ikap.  






Bröderna bus i torsdags, syns deet vem som är boll idiot?



Nu mera ägare till en husvagn så det ska bli latjo å åka runt å träna hund framöver.



I väntrummet innan Röntgen




Hög eller kanske "låg" hund




Farsan tränar fritt följ med krister nu i helgen som var



Anna får visa upp freestyl kunskaperna och få lite lydnads tips av krister.


Å som vi säjer i Värmland

// Ha d Gött!!



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har väntat iallafall!

Ni har verkligen hunnit med en hel del och jag är grymt avundsjuk på den fina husvagnen..det underlättar ju helt klart hundträningen!



Härligt att läsa att röntgen såg bra ut, systerysters höfter och armbågar såg också fina ut men man får väl se vad SKK behagar säga.



Ha en bra vecka!



Kramar från Alingsås!

2009-09-28 @ 23:28:49
URL: http://midasoenya.wordpress.com
Postat av: Ingrid

Också avundsjuk på husvagnen. Håller så klart tummarna för att även SKK gillar plåtarna på de röntgade hundarna....;-)



2009-09-30 @ 10:05:33
URL: http://www.kennelenduro.se
Postat av: Bengt-Ove & Duro

Klart vi läser Din blogg. VH från Blekinge ´

2009-10-03 @ 18:53:05
Postat av: Annika

Tjena! Kul att läsa din blogg. Är det okej att länka från vår hemsida? Hade varit kul att träffa er i helgen, men det kommer förhoppningsvis fler tillfällen. Skönt att röntgen såg bra ut - det är ju alltid lite pirrigt. Ha det gott!

@nnika

2009-10-08 @ 00:48:07
URL: http://www.ljungsten.com
Postat av: Helena Hagström

Va kul skyddshundsträning ! Ja de verkar va många som är ämnade för det .... ärvt av pappa bossco



Hoppas du ha kurerat dig helt.



Håller tummarna för röntgen resultatet.



Ha de gött



2009-10-09 @ 09:02:33
Postat av: Anneli & Christer Bergström

Vill börja med att tacka för ett väldigt rolig/trevlig/lärorik helg. Det får vi göra fler gånger. Längesedan jag skrattade så mycket.



Sedan vill jag gratulera till röntgenresultaten :-) Hälsa pappa Mats att det var ju inget att oroa sig för.



Hoppas att vi ses om 14 dagar som planerat.

Hälsa resten av familjen

2009-10-09 @ 10:12:16
URL: http://www.acbergstrom.se
Postat av: Eva

Nu har jag också varit inne och sett uppdateringen. Kul! Hoppas du fortsätter skriva och berätta vad ni gör, och att man får se bilder på brorsorna!

2009-10-20 @ 07:41:11
URL: http://www.kohagslyckanskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0