En liten incident.

Ja, nu ska jag berätta varför det inte är Erik som uppdaterar utan jag.
Det vore ju mer rimligt att det är han som har hand om detta då det är han som har med sig Brave under veckorna, men det verkar som att brave inte uppskattar vår hundblogg lika mycket som vi själva gör.

I går morse vaknade Erik och insåg till sin fasa att den lilla bushunden har gnagt sönder hans datorladd som ska ge den tekniska prylen ström. Så nu sitter han där med en dator som inte har batteri och en nyinköpt sladd för 800:- som inte passar.
Så kan det gå när man har valp.
I söndags vägde vi Brave och Borka och de båda vägde 13,5g kg. det enda lilla saken man ska anmärka på var att vår Brave hade inte ätit en portion mat som Borka hade gjort, och Brave hade gjort nummer två utanför så hans mage var tom.
Det tycker jag är en viktig faktor när man väger någon.
För oss människor kan det ju vara fördelaktigt, men för djur spelar det ju ingen roll.

Och Ingrid! du ska få en porträttbild på vår lilla hund till helgen, ska försöka göra så man ser på ett ungefär hur stor/liten han är.

och jag vill lägga in en prima länk som jag tycker är bra.
Om ni har lite att göra, kanske lite pengar i plånboken och behöver nya kläder så är det hr det perfekta stället. Det känns som ett rån, Kolla in ----> http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107659

//Linda

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Då förstår jag varför det är lite segt med uppdateringar...:-).

Du har fått lite poäng nu, för jag blev medlem i Gratis Kläder. jag har samlat lite poäng därinne också, men det dröjer innan det blir något presentkort...;-)

2008-11-06 @ 21:14:40
URL: http://www.kennelenduro.se
Postat av: Eva

Jag har utmanat er. Se min blogg.

2008-11-13 @ 10:11:10
URL: http://www.kohagslyckanskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0