Utmaningen

Sladden till Eriks dator är beställd och kommer inom kort. Medans ni väntar får ni stå ut med mej:)
Brave och Erik är fortfarande ute på jobb nämligen.

Bättre sent än aldrig, sägs det ju så då ska jag besvara utmaningen.

Vi har blivit utmanad av Eva (http://blogg.kohagslyckanskennel.se/#home)

De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar

1. Min dröm att försörja mig själv genom en kamera.

2. Jag får rysningar av plysch.

3. Jag har fotat bland annat prinsessan Viktoria ( Ingrid, du är inte ensam om att skryta =P).

4. Jag har varit sportskytt.

5. Jag har flyttat ut i nio bostäder. Lever just nu i den tionde.

6. När jag var liten ville jag jobba som "polis med hund" som jag kallade det och på fritiden skulle jag jobba extra som clown. Om det inte gick skulle jag bli bonde.

7. Jag skulle gärna vilja åka utomlands. Nu.

Jag utmanar:

Sara  www.comefly.blogg.se

Hanna  www.hannakraft.blogg.se

Björn www.bjornshippablogg.blogg.se

Kristin www.sunshinyday.blogg.se

Elin www.elinlindell.blogg.se

 


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Puhh äntligen en uppdatering..;-).

Roligt att läsa din och andras listor. Man får veta en del om de människor man känne då. Det där med fotografering låter som en trevlig vision. Du skulle ju kunna börja med att ta ett foto på Brave när dom kommer hem..;-)

2008-11-14 @ 11:41:14
Postat av: Björn

1. Jag kan ju inte slösa bort min så dyrbara tid på att göra listor om mig själv...?!

2. Jag är skyldig dig 20 spänn.

3. Jag har plåtat Åsne Seierstad.

4. Jag har aldrig tävlat i någon sport

5. Jag har haft två lägenheter i Fagerdal och bor envist kvar medan alla andra flyttar.

6. Jag vill också ha en hund!

7. Take me with you! (om du bjuder) Skulle jag skriva det här på min egen blogg? Suck........

2008-11-14 @ 17:32:13
URL: http://bjornshippablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0