Bort med snön

Nu börjar snön bli lite långrandig, det ligger fortfarande några dm i skogen. Hoppas att den försvinner snart så att man kan börja med spår träningen och allt annat kul som man kan göra i skogen.

Under tiden så spenderar jag och brave våra förmiddagar på sundsvalls brukshundsklubb. Det brukar vara lugnt där på förmiddagarna och det passar mig och brave perfekt. De har en fin grusplan där som har varit plogad hela vintern och den börjar bli riktigt torr och fin nu.

Jag tänkte att jag skulle fota lite när jag var ute på klubben idag men det var inte så lätt att kontrollera både hund och kamera, ville ha några bilder där han springer omkring men det gick ju inte precis som jag ville. Det blev iaf några bilder som jag lekt lite med i photoshop.








Jag måste även försöka få tag på en ny spårsele, då den gamla inte räcker runt längre =) nån som har några tips på nån som funkar bra ? Det finns ju en hell hög att välja mellan.

Nästa vecka så ska jag hem till pappa och ha lite intensiv träning, det ska bli riktigt kul.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Åh äntligen en uppdatering. Och vilka fina bilder. Fin i kroppen ser han ut. Förutom att Bolt har ett löst öra, så är dom otroligt lika varandra. Man känner igen uttrycket på Brave från "valplådan". Hur mycket väger han nu?. Bolt vägde 37 kg vid senaste vägningen. En riktig jättebaby är han.



Ha en riktigt trevlig helg hemma hos pappa nu.

2009-04-16 @ 15:56:05
URL: http://www.kennelenduro.se
Postat av: Erik

Ja han är en riktig jätte baby =) han vägde 39 kilo när jag vägde han i början av förra veckan. Men han har inget extra fett och en del hud som han inte växt i =)

2009-04-16 @ 18:23:41
URL: http://endurosbrave.blogg.se/
Postat av: Lina

Jösses det är inga små bröder Elsan har inte! Snyggingar är dom också!

Elsa väger 26,5kg och där har hon stått stilla i ca en månad tror jag.



2009-04-16 @ 23:57:56
URL: http://midasoenya.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0