Jan Gyllensten

Ja nu är jag hemma i sunkan igen. Imorgon så ska jag på arbetsinterjuv och hoppas på svar från några fler ställen inom kort.

det har varit två hektiska veckor i värmland med en massa hundträning. Ska skriva mer om all träning imorgon. Vistelsen i värmland avslutades med ett helgläger på munkforsbk. Jan gyllensten var instruktör och jag har fått en massa ideer och intryck men ska skriva mer om dem imorgon för nu går snart ögonen i kors. Kan bara tippsa alla som får möjlighet att gå kurs för Jan att passa på, han är riktigt duktig och inspirerande.


Sov gott allihop

Kommentarer
Postat av: Helena & Enduros Black Jaja

Jag har varit på kurs för han !!

Det finns fasiken ingen bättre än Jan Gyllensten

2009-05-07 @ 11:36:40
URL: http://www.hagstromberga.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0