En vecka kvar, och regn

7 dagar kvar!
En vecka kvar tills han kommer till sitt nya hem.

Regnet bara öser ner för andra dagen i Sundsvall. Det har pratats om någon översvämmning inne i stan, jag har försökt att hålla mig inne så gott det går.
Så det är tur att Brave inte kommit hit ännu. Den stackarn hade inte fått en trevlig syn på Sundsvall i det här vädret.
Men jag måste medge att sitta inne och titta ut på regnet, det går bra.
Vi har två väggar som pryds av halva delen fönster vardera. Det blir en hel del fönster det, ska jag säga er. Regnet har många fönster att smattra på, men jag får säga som min pappa säger
- Dä ä bra för pärene dä här!
Och de spelar ingen roll vilken årstid det är, utan det är alltid bra med regn åt potatisen.
Ska tillägga att vi inte har något potatisland hemma hos pappa, så jag vet inte varför han ska bry sig om just den växten:)

Nu ska jag skriva klart min tenta och kanske ta tåget hem mot hälsingland för att se hur det är hemmavid.
Kanske det är finare väder där?




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Lycka till med tentan. Det går säkert bra.

2008-10-02 @ 19:55:23
URL: http://www.kennelenduro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0