Fart och fläkt!



Ja, vi har varit dåliga på att uppdatera nu, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Helgen har varit fart och fläkt.
Min syster med familj har varit på besök, och det gick som sagt över förväntan.
Idag måndag så sitter jag i lägenheten och det r helt knäpp tyst, förutom teven. Om jag stänger av den kanske jag hör vad jag tänker=P

Erik tog med sig Brave och drog på jobb i morse, så  jag hoppas att jag fattar i morgon bitti att jag inte behöver rusa upp i full utstyrsel för att rasta hunden. Utan jag kan ligga kvar en liten stund till..
Som ni ser på bilden så var barnen väldigt roliga att leka med. Problemet var att han inte visste alla gånger åt vilket håll han skulle springa =)

Erik uppdaterar i morgon från jobbet.

Natti Natti

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0