Vi har i allafall tur med vädret

Har precis kommit hem efter en långpromenad i det vackra vädret. Äntligen har regnet övergått till sol, och de passade bra då jag var ledig idag.

Jag och min granne tog en promenad runt Sidsjön som ligger bara en blinkning från vår bostad. De är ett fint gångstråk nära skog och tall.
Måste skryta med att det är ca tio minuter att gå in till stan från vår lya och går man åt ett annat håll i en kvart kommer man till natur. Det är bara att välja vad man känner för! Antingen går man hit eller dit :P
Jag tog inte med mej någon kamera, men det gjorde min granne så kolla in hennes blogg får ni se vad fint det är idag!
Saras blogg

Det är tre dagar kvar tills Brave kommer. Tre dagar! och jag börjar fundera på om han redan växt ur lådan vi fixat åt han. Kanske vi var lite orealistiska i vår måttning, men det är ju bara en låda så de är väll bara att leta upp en större i vårt förråd. Har ju en del lådor sedan flytten, för är det något vi lärt oss så är det att spara lådor.

Dagen går i dammningsen tecken, och nu ska de grå råttorna bort från hyllorna och det ska vädras.

Ha en bra dag!!

//Linda

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du behöver nog inte oroa dig för lådans mått. Dom gillar att ligga lite trångt.



Jag hade en grand danois som allra första egna hund när jag flyttat hemifrån. Den dubblade sin vikt nästan varje vecka. Så det var inte så lätt det där med måtten precis.



Usch, nu är det inte lång tid kvar.

2008-10-07 @ 07:52:07
URL: http://www.kennelenduro.se
Postat av: Helena Hagström

Vilka fina bilder,va inne o kollade

2008-10-07 @ 09:43:08
Postat av: Linda

Jag ska säga det till Sara att bilderna var fina:) då blir hon glad! Det där med storlek på sovplats har jag själv fått erfara. Jag har kommit på att om man börjar med en liten säng och sover i och byter upp sig till en större så är det lugnt. Men väljer man en stor säng först och byter till en mindre blir det inte längre så bekvämt. vilket borde vara rätt uppenbart. Vi får hoppas att Brave känner lika:)

2008-10-07 @ 12:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0